Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2013 18:11 - Малките изродчета
Автор: marm Категория: Политика   
Прочетен: 2543 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 17.11.2013 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес протестирах отново - 6 часа. Прибирам се с последното метро на кокал премръзнала, слушам нещо за фон и гледам свитите хора в метрото с празен поглед-Изпити, може би по на кокал и от мен. В съзнанието ми изниква една илюзорна действителност , в която всички пеем, небето е синъо, бутаме правителството и живеем  с една прекрасна Пряка Демокрация и солидарна икономика. 
- Да, бееее- изсумтявам на глас и получавам 2- 3 неодобрителни погледа от съседите ми по седалка. 
- Следваща спирка " Мусагеница"-  лаконично заявява жената във вечна служба на софийския метро-пътник. 
Следващата спирка "Гробищатата"..... мисля си... Ще си се возя в метрото на връщане от гадната ми работа, която работя, само защото съм Вишист със строшен компас и не мога да открия Терминал 1 и неограничените възможности. Ще се прибирам в мизерния ми апартамент пълен с хлебарки, ще си варя картофи докато не повърна, после ще си варя ориз пак докато не повърна. Ще сядам всеки ден на дивана и ще слушам баща ми, който няма пари. за да отиде в болница и аз нямам да му дам и ще се сдухваме взаимно. После ще звъня на приятелите ми да се напием като говеда, "щото сме шизофреници и незнаем какво искаме.Така де конкурентно НЕспособни сме във време на криза за тва пушим цигарки и пием бира по пейките. Ама пари за бира и цигарки винаги ще има, викат ония дето са намърдали дебели гъзове в кожени салони.
-Ама работи като искаш нещо, бе! Какво си се развикал. че кой те е спрял да правиш пари и да имаш прекрасен живот пълен с рози, салфетки  и джипове ! От теб само се иска доброволно да си дадеш гъза, да си продадеш идентичността, послушно да изблеееш в съгласие да бъдеш е*ан докато си жив срещу съответното заплащане разбира се - trick or treat. 
Хич не ми пука за ония в джиповете, щото аз нямам джип. Имам карта за градския, 50 лв до Коледа и Висше образование неприложимо в настоящата действителност. Много тъжно... Почнах и аз да се сгърчвам на седалката, несъзнателно и целенасочено. И така до спирка "Гробищата".... 
-Ама аз не искам, бе ! - възруптавам едно мощно и мозъка ми се пълни с кръв, като туба с минерална вода на Централна баня. Малко съм заклещена ми се струва, нещо не ми се връзва как едни закъсняват за среща, втори викат " Оставка" с последен дъх, трети ги пазят тези "малки изродчета" дето са се развикали там, 4-ти безвъзвратно не се интересуват от нищо освен от ракията и салата на масата и всички много се "обичаме" в малките си бетонни кутийки, поздравяваме се от кумова срама във входа  и си говорим за буркани с трушия. Епична трагикомедия, в която участниците хич не се познават, ама и не искат. Викат им "Българи " ..и те така се зоват след 3-тата ракия. Бият се в гърдите колко са горди, пеят химна в някво олигофренско опиянение и си лягат да спят. На другата сутрин разтварят  по един аспирин, забравят и химна и  колко са вещи в политиката, обличат се  и отиват  на мизерните си работи.
Дойде и моята спирка. Слизам 
- С работа нищо не става, мойто момичеее- отеква в ушите ми глас. Съзнанието ми се бъзика най-безочливо. - Кво, правиш тука в тая мизерия, я ги виж прогнили до мозъка на костите си, ходят  като призраци по улиците, загубени. Сякаш си в Щистилището, не мислиш ли ?!  Човешки материал, който скоро никомо няма да е потребен...и ще бъде заличен. Който се спасил, спасил ! Кво правиш ти тука, мислиш че можеш да ги спасиш ли, да им помогнеш ?!  Хахаха не ставай смешна, те сами се превърнаха в пасивно мнозинство и дадоха властта на плебеите, които служат на лични интереси. Съвсем съзнателно се отказаха от правото то  да бъде право. Прибери се и си стегни багажа, тук нищо добро не те чака. Спомни си Лос Анджелис, китната ти къщурка и си бий камшика. 
- НЕ, НЕ,НЕ и НЕЕЕ ! - вече полудях - Няма да стане, няма да послушам егото си. Няма да си тръгна, бършейки сополи и оправдавайки се, че тук е мизерията на мизериите. 
За това всяка сутрин се будя все едно е последният ми ден.  Някой ден ще почукам и на Вашата врата, но не бързайте да я треснете пренебрежително, както се отнасяте към съществуването си. Може да чуете нещо, което ще Ви изненада.
И  вечно ще  търся,  и  ще се променям, и  ще се уча, ще градя, и ще споделям всичко, което знам.
 Промяната е в МЕН и  във ВАС. Не я търсете в лозунги и обещания. Вие сте ПРОМЯНАТА.  ВИЕ  сте отговорни и притежавате всичко отнасящо се  до живота и съдбата Ви.  
Погледнете дълбоко в себе си, там е отговорът. 
Veni Vidi Vici 



Гласувай:
7



Предишен постинг

1. jenyivanova - :)
18.11.2013 14:52
Много добро...ама много. Не че това би било от значение при ситуацията, която е описана...мисля идентично, но и това е без значение...пак поради същите причини. Поздравявам Ви за написаното...
цитирай
2. kbalenciaga - Ехххх, колко си наивна
18.11.2013 15:11

Управляващите "бели" господари от ЕС, през последните 24 години заповядват на българските Червени олигарси, точно как да се случи така, че България да е бедна, мизерна, изостанала, съсипана държава. Да е Гетото на Европа.

А такива хубави девойки(поне от това, което си показала на аватара си) да бягат при белите тъпаци Англичани, Германци, да им правят деца...Да освежат гена им, че арабите, пакистанци, индийците след 20-30 години може да направят черни Англия и Германия.
Та така. Отивай например в Англия. Ожени се за някой там.
Роди му деца, които вече ще са англичанчета...
цитирай
3. edname4ta - Политиката е зона на силови полета - ...
20.11.2013 17:26
Политиката е зона на силови полета - не стига само да си прав за да промениш една крива система. Нужна е сила, не само визия. Двете - еднакво. Дори и точно прицелено, ако не е заредено, топчето ще изплюе "гюлето" далече от целта. И обратно - добре заредено, ако е прицелено встрани от целта, пак няма да я достигне. Вечните истини дават мотивация, но после е нужна малко концентрация да открием ефективните решения. Иначе и мухата е "упорита", блъскайки прозореца. Къде се води разговор КАК да сме ефективни? Или някой излива енергия в празно пространство?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21887
Постинги: 7
Коментари: 8
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031